17.08.2009



*


İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Tuhafım, kardeşim canımı sıktı biraz lakin düzeleceğini biliyorum, özledim. İzmit' e gitmek istiyorum, Banu da orada nasılsa, Yalçın da var, zamana ihtiyacım var.

Aklımın içinde çokzel kompozisyonları olan fotoğraf kareleri var, umarım uygulayabilirim. Tuhaf heyecanlarım olduğundan bahsetmiştim değil mi bilogum, yeni bir kitaba başlarken, heyecandan okuyamamakla eş değer bir his, o kadar çok heyecanlanıyorum ki fotoğraf çekerken, belki de aklımdakine yakın bir şey olmayacağından korktuğumdan çekemiyorum. Ne salağım. Ursula nın Mülksüzlerini ilk okurken bunları çok derin hissetmiştim.

Koloni'yi alıp da bana getirmeyen sevgili, sana sesleniyorum;

1- Özlendiniz.
2- Ay çiçekleri
3- Koloni
4- İlgi ve alaka muhtaçlığı
5- Konuşma ihtiyacı
6- Dokunma ve sarılma ihtiyacı

Aşırı iş ve yoğunluğunuzdan dolayı küfrederken, çevreye verdiğim rahatsızlıktan ötürü özür dilemiyorum çünkü içimden küfredebiliyorum. Hıh.


Uykulu sesinizin hastasıyız.

İyi geceler bilogum, bende seni seviyorum.



.

Hiç yorum yok: