17.04.2009

187




yıldız



Asua için yeni bir header aşamasına girmiş bulunmaktayım sanırım. Dizlerimde çim izi olsun istiyorum. Gözümü kestirdiğim taşsız bir ot yumağına gözlerimi kapatıp, kendimi bırakasım var, gerçi birisi bunu deniz için söylemişti, sırt üstü deniz üzerinde, kulağında ki boğuk uğultuyla, dünya da tek başınaymışsın gibi tuzun keyfine dalmak.


bak bu kadın topuklu ayakkabısıyla canını yakıyormuş gibi şarkı mırıldanıyor, sanki dudaklarını büzüp söylüyor, kışkırtıcı bir hatun kendisi; alkışlıyoruz. çabaları boşuna değil kimsenin ihi.


Lesfemden arkadaş bugün bana şa'ane bir ses gönderecek; bunu çok istediğini söyledi, nasıl mutlandım, solungaçlandım; anlatamam bilog.

Cidden kadını dinlerken bende uyandırdığı hisse bak bilog; sweet love derken yerde uzanmış adamı, beyaz topuklu ayakkabısının ucuyla hırpalıyor gibi; ihi. Nasıl güzel söylüyor ve blues esintileriyle yapılan işkencenin hazzı bu olsa gerek. Blues dinlemelisin bilog, adamı adam eder de; dinlemeyi bilmeyenler için adam olduklarını sanmalarını sağlar, sen de eğlenirsin; ne şa'anedir bu blues denen esinti.



"Papatyalardan başıma taç yaparsın değil mi *.* "dedim;" seni taç yaparım, başıma" dedi. "Hayır" dedim, "papatyalardan taç yapacaksın, senin başına taç olmaktansa, ölmeyi yeğlerim my lord!"

Tırnak içleri bizim olsun, gerisi bütün insanlığın bebek.






.



Hiç yorum yok: