31.03.2009

181






...


Akşam ne giyeceğimi hazırlamadıysam; dolabın önünde geçirdiğim kararsız zamanlarım uzuyor, geç kalıyorum, daha da kararsızlaşıyorum, sonra en olmadık şeylerle işe geliyorum. Biraz abartmışım sanırım. İndiana izledim, bu gece Hitchcock izleyeceğim, sonrasında bilmiyorum; zaman geçiyor işte bir şekilde; okumak istediğim kitaplarıma bakıyorum, sanki sırası şimdi değillermiş gibi geliyor, hani yüzünü kurulamak için havluda kuru bir yer bulamamak hissi gibi, tuhaf işte....



Delirircesine Tom Waits dinliyorum, günlük yazmayı unutmamalıyım diyorum, esasen bilerek bırakıyorum. Azılı bir romantiğe dönüşmeden önce huzursuz bir hayatım vardı sanki; sanki her şey boşlukta asılıydı...



Kendimi ne zamandır bu kadar iyi hissetmemiştim aslında; iştahım yok, Özgür de yok, özledim, fotoğraf bilogumda fotoğraflarım da yok, headırlarım da yok, kovuğa da asua ya da heydır yapacağım.



Sonrasında beni güzel bir yolculuk bekliyor olacak, kıvrıla kıvrıla daha önceden geçtiğim yoldan bir kez daha geçeceğim; sonrasında biraz huzur, biraz salata, biraz şarap, biraz müzik, çokca biz...


Keyifli işte, dahası yahut sonrası olmadan, tadını çıkarıyorum.




...

1 yorum:

Banu dedi ki...

new headerrrrrrrrrrrr!