23.02.2009

164



Sabah uyandığımda iyi değildim, şimdi biraz daha iyiyim sanırım, yahut öyle hissediyorum, önemli olan da bu değil mi bilog? Çaput bebek gibi giyinmişim mazallah lavaboya gitmeye korkar oldum, lahana yaprağı gibiyim, kat kat, çok yorucu.


Sonra heheh, bana asucum diyor, içim çekiliyor. Bak yine oldu, ihi. Negzel diyor. Sonra elle tutulabilir bir mutluluk için bir Leica nız mı olmalı, çok pahalı bir mutluluk, hani elde tutulmadan sahip olununca bile mutlu olunabilir, bu paraya ne kadar önem verdiğini mi gösteriyor ağsuman, hayır f1.0 diyorum sana kartal gibi vuhaavvv. Bu konuyla ilgili çok bir bilgim yok açıkcası, olması da gereksiz, ilgimi çekmesinini tek nedeni başka birinden ötürüydü, şimdi geçti.



Neyse.



Mart kapıdan baktırır, bırın bırın sarmalanır, dolmalanır. İhi. Bırın bırın. Ne keyifli.


Fotoiz in şu Nisan olayını düşünüyorum, gözlerim kapalı.



Bugün gökyüzü muhteşem bir mavi ve gökyüzünde koyun sürüsü varmış hissine kapılacağın bulutumsu kümelerden mee sesleri geliyor sanki. Ne şa'ane diy miğ?Çok üşengeç olmasam şimdiye çoktan fotosunu çekmiştim ki.








Hiç yorum yok: