17.02.2009

157


*



Last efemimizin duygusal çarpışma istatistiki bilgilerine hemen ulaşabiliyor olmamız, ne kadar sapkın boyutlarda Jeff dinlediğimin su götürmez, kervan uçurur kanıtı... Gerçi Rachael ablamız olsun canım Portishead ve canımın içi Beirut olsun; olsun da olsun... Musiki aşkına, her duyguya boğulacak ayrı musiki sellerine kapılabiliyorum.



Passanımcığımın cafè de pass ı ise ziyade olsunların Mehmet Efendili sohbetlerine gark olmak gibi... Sanırsın peri bacalarına yansıyan uçan balon gölgeleri arasında, sarı sıcak ışık patlamalarıyla, kavurtan esintisiyle alabildiğine musiki vaad ediyor biz sevdiklerine, ay canlarımmm demesinden kelli; seviyoruz kendisini çok, en yakın zamanda aynı hudutlar içerisinde, aynı coğrafyanın musikiperverlerinden olmayı da dilemeyi unutmuyoruz.



Diğer her şeyse güzel sanırım bilog, çatı katı hayallerimin son sürümü yeni güncellendi, güncellenen yeni hayal mahsulü dosyalarımızda kasabaya panayır kurulmuş havası püfür, püfür... Sonrasında sağlıklı oturup da düşünmeyip, genelde akışına bırakılan olaylar silsilesi bulutundan kaçma isteğine gark olma hali, sonrasında ise güzel düşler, güzel düşüşler... Çifte kavrulmuş, ağır aksak titreklikler. Ve suyun her daim dinginliği, uçuşan sarı gölgeler ise büyüleyici..


Neyse bilogum, ben de coşku var anlayacağın, bi tuhafım zira baharın yaklaşmasından yahut hissettiklerimin gerçekleşiyor olmasından yahut nefes alabiliyor olmam bile buna neden olabilir çok düşünüp de ziyanlığa gerek yok, güzel işte bebeğim.



Erik ağacım olsa, nasıl mutlu olurdum.



dıdım dıdım dım.


Kalın sağlıcakla, yazacağım yine...

Hiç yorum yok: