25.11.2008

120


Saçım çam gibi kokuyor, dağ esintisi var gibi odamda, burnumda; ferah, fersah. Odamı temizledim bilog, kitap okudum, iki kişilik hayaller kurdum, güzel bir şey; size de tavsiye olunur zira Ziya'da bilir; yorgun bir düşçüyüm. Düş kurmaktan yorulmasam da, bazı bünye elverişli olmuyor demek ki, yoruyor.


Bütün gün fotoğraflarla uğraştım, biraz kitabıma baktım, okuduğum kitapların benim olması gibi bir saplantım var. Uzun zamandır bulamadığım Arkadaş Z. Özger'in kitabını üstelik eski baskı buldum, nasıl hamur, hamur kokuyor. İçime çektim bir sürü, ohh.


Fotoğrafları düzenleme konusu ise yine yattı gibi duruyor. Açtım yedek hdd yi, o bana bakıyor, ben ona, yeni çekilenleri atabildim sadece, ve bir başka sefere düzenlemek üzere vedalaştık. Passanımcığıma yollayacağım kitap henüz gelmemiş kitapçımıza, uyuz oldum.


Tırnaklarım uzadı yine ve yememek için kendimi zor tutuyorum. Tüh, badi parmak tırnağı sizlere ömür. Neyse tekrardan çıkıyor olması güzel bir şey; hep aynı kurban ihi.


Özledim;" yüreğim çoğala, çoğala."


Sonrasında ziyade zamanlar, damla sakızlı kahve içiyorum, ne şa'anedir tadı hakket süper bir şey. Bak Rachael Yamagata ablamız başladı gene Over & Over... İç yerlerimi sürükleyip, götürüyor.


Şiddetle Bedirhan Toprak tavsiye ediyorum. Okuyun kardeşim, okumuyorsanız, okutun; etrafınıza bir iyiliğiniz dokunsun. Nasıl güzel dokunuyor, incitmeden, okkalı cümleleri yer ediyor içimde; Fanfa' da ki kadınla benzerliklerim var. tanıdık geliyor, adam ise hep bildiğim gibi sanki, iç dünyası; kasabaya yeni kurulmuş panayır coşkusu gibi yüreğimde. Üzerinden geçmek istemiyorum; çıkarıp, çıkarıp tekrar bakıyorum. Baktıkça, başkalarıma ulaşıyorum. Tıkanıklığım, soluk buluyor gibi. Ne kadar güzel adamlar var kardeşim. Lakin romanlarda ya da yazarken; ihi.


İnandığım bir kişi daha var; sevdikçe, sevilesi; oldukça, hep olmalı dediğim. Cihan'ım iyi ki varsın. Bunun gibi şeyler,


Şimdilik bu kadar.
Ben, Ziya,günlük,çatı ve koalalarım adına huzur bulun gecenizde; lakin biz huzurluyuz.



Hiç yorum yok: