22.10.2008

74

çok pis fotoğraf çekesim dayandı surlarıma,
buyrunnnnn

- 0* yine başladık.

sabahın altısında nedenini anlatmayı düşünmediğim bir sebepten dolayı uyandırıldım, halen daha sersem gibiyim; ne var o kadar kanayacak.

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIğğğğğğğ

herkesler, zamanın birinde sevgiye acıkmış olabilir, ama bu zamanda hatta bu yaşta, doymadın mı lan sen daha sevgiye derler adama? Hahahha. Kıtlıktan çıkmış gibi sevilesim var, hahahha. Yürü git.

Sert bir sevişmenin ardından mutlu olabilceğini sanıyorsan aldanıyorsun, onlar gençlik zamanlarının saçmalıklarıydı, şimdi insanlar minimalize şeylerle mutlu oluyor; sert, hisli sevişmeler yavan kalıyor, kimse donum nerde acaba telaşına düşmeden kapıdan nasıl kaçacağına bakıyor.

Fotoğaf beni çağırıyor bilog, duyuyorum; hahaha. neden fotoğraf, peki neden günlük, peki neden bu salak insanlar diye soruyor muyum ben sana, fotoğrafı çok hisli çekiyorum ondan güzel çıkıyor, yoksa herkesin elinde makine be mirim.

Hahah sen de haklısın.

Okuyucu ne diyeceğim, adam sen kaç yıl yaşa, şiirler yaz, arkandan elin dürzüsü çıksın başkasının şiirini okusun. Bir de ezberlemiş hahahaha. Bir de bu sürünün başı hahha. Bir de dinleyen eşraf edebiyatçı, hepsi de alkışlamış...

Anne, bak kral çıplak!



Hiç yorum yok: