14.10.2008

55


Yeniden tuhaflaştı, neyse ki hava şa'ane. Gerisinden bana ne!


Sabah zor uyandım, uyandım da uyanmak istemedim, yorganın altında mır mırrr, negzel * o *

Ne kadar dişlerimi fırçaladığımı hatırlamıyorum, Sakız Adasından dönen eniştem Sakız Reçeli getirmiş, nasıl yeniyor meret! Dişlerimden sökene kadar canım çıktı.



İş, güç çok ama insanları temize çekiyoruz işte...Kriz var memlekette, bilmem ne var memlekette, ne yok ki memlekette...


Oysa böyle değildi geçenlerde, güneş ısıtıyordu bir taraflarımızı mutlu oluyorduk, şimdi yetmeyenleri yetirme çabasına girişiyoruz. Olmadı saçma film karelerinden bozma karakterlere şükranlarımızı sunup, uff! Acıdı diyoruz.


S/ 110

“E bu kadar acıdan adam mı çıkar” çıksa, çıksa tavşan.


Neyse ya keyfim yok, sonra uğrarım bilog.


Unutmadan, nasıl tatlı çekiyor canım, uff. Baş etmek zor şimdilerde, neyse.









Hiç yorum yok: