3.10.2008

38 in laneti

Mutlu yıllar asuğ

Hay aksi şeytan, böyle de mutluyuz dey mi?
Mutluyuz tabi bilog.

İnsanın başına gelebilecek en salakça şeyler gelirse başına ne yaparsın bilog? Önce ne kadar salakça bu şeyler diye mi düşünürsün? Yoksa, aferin kızım sana, kendin ettin, ne halin varsa gör mü dersin? Soruya bile bakmadan, “hiçbiri” şıkkını mı arasın? Yok böyle şeyler bilog, ne halin varsa gör işte, etme bulma dünyasındayız ya, bunu hatırlatmak için kendine , elinden geleni ardına koymadığın için salak Asua, aferin deyip, paketleyip, iadesini istemek en akıllıca çözüm olur.

Bakmışsın yarın, seri bir katile dönüşmüşüm, seri olarak bütün benleri öldürsem şimdi, bu kimin suçu ki, toplum baskısına yükleyip, pası sosyologlarımıza mı atacağız, Onlarda mecbur taça çıkaracaklar.

Yok onlar, yok bunlar, yok benler; esasen benler benim derdim. Başıma negzel dert açtım, ama insan akıllı bilog, teknoloji dediğin ondan da akıllı oluyor, salak olduğunu hissetmek için, çözümler sunuyor önüne, çözümle kalıyorsun, şapa oturmanın başka bir tarifi de, sana ne gerek asua, sanırım bana bir yel gerek, şiddetli bir yele maruz kalıp, sersemleşip, ardından kocaman bir balyozla kovalanmak en güzeli, koştukça koşuyorsun, kovalandıkça daha hızlı koşuyorsun demişti Mr. Cibran, bahçede mi kovaladılar seni Cibran diye soramadan edemiyor insan. Bahçede koşarsan böyle, ermiş de olursun, derviş de, asua da, hahah olmadı engellersin kolaylaşır hayat, ve normale döner, salaklığından çıkardığın sonuçlarla kimler eğlenir düşünmeden, çamaşır makinesinin kaç devir olduğunu düşünebilecek zihniyete sahip tek insanım.

Yeniden aramıza hoş geldin Asu, bak burası dünya, bir zamanlar bırakmayı yeğleyip de yine salaklığına doyamadığın, ama hala nerden yemeye başlasam da salaklığıma doyamasam diye düşünüp, düşünüp kukumav kuşlarına taş çıkaracak, sapanla kovalanacak allahın belası hayat…

Noldu şimdi, oldu mu yani, hahah! Güldüğüme bakma, güldüğüme bakma diyorum sana, önce öğrenip de sonra, git diyebilen insanlara imreniyorum. İmreniyorum, imreniyorum, kahretsin imreniyorum. Bir insan her satırda bu kadar mı kendinden nefret eder, bu kadar mı salak olur, bu kadar mı geri zekalı.. başka ne vardı aklıma gelmiyor, senin gelirse hatırlatıver bir zahmet,

Okuyucum dünyanın en salak bilogundan sesleniyorum, bu bilog sahibi şu an unutkan olmayı isteyen dünyanın en aptal insanı, ve bu insan ziyanı her geçen gün bunu bilerek yaptığından dolayı kendisini doğruyor, çok şiddet içerikli bir bilog, çocuklarınızı uzak tutun buradan, +18 bilogu burası, bildiğin genel izleyiciye hitap etmiyoruz. Canın sıkıldıkça gel, oynayabileceğin daha çok Asu var, aptal asuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.



Hiç yorum yok: