2.10.2008

36


*



Bugün kendimi daha bi çok sevdim, negzel nedenlerim var.


Gaye ve annesi ile tanıştım, o kadar güzel insanlar ki, ay anlatamam ki şimdi sana ne hissettiğimi, nasıl olduğunu, annesi gitmeden yakama nazar boncuğu iliştiriverdi, aa dedim ne yapıyorsunuz dememe kalmadan, takıvermiş. Ay, çok şa'ane, negzel pozitif insanlar, bütün kötü ne varsa alıp, götürmüş olma ihtimalleri var gibi, geldi bana.


Ata ve Gaye bir ömür mutlu olsunlar, çabuk yavrulasınlar, hemen sevesim var. Annesini de hep öpesim. Öyle işte, bilogum.


İpek gelmiş, özlemişim sıpayı, geldi yine, o öğretmen edasıyla, akıcı konuşmasıyla, anlattı, anlattı; nasıl balık yiyor biliyor musun günlük, balıkla sevişiyor mu, balığı yiyor mu çok enteresan, en son kuyruğunu da ağzına atıp yalanıyor. Ay çok şa'ane izlemek onu, İstanbul' a döndüğünde Betüşümle görüşeceklermiş, çok sevindim.


Herkes iyi olsun, mutlu olsun, mevsimi başladı sanırım.


Heloooo



.

Hiç yorum yok: