13.09.2008

4


.



Şimdi bugün buraya deli gibi yazmak istiyorum. Nedeni sadece değişik bir yere yazmış olmam, yarın ya da bir hafta sonra ne olur bunun garantisini verememem, nihayetinde en güzel olanı, sence de öyle değil mi?



Old Boy'u yine izledim, hiç izlemedim ben bu filmi deyip, adamın saçlarını görmemle beşinciye izlediğimi anlamış oldum. Ama hep aynısı oluyor işte, filmi izliyorum, tokat gibi çarpıyor her kare beynime, ciğerime, yüreğime; lanet olasıca film diyorum, hatta daha neler diyorum da, şimdi ayıp olur. Sonra yine film bitiyor ve ben yine kalıyorum, dayak yemiş gibi, kime kızacağını bilemeyip de hatta kızmam mı gerekli ki deyip de öylece sessiz; evet okuyu cidden bu film bu kadar anlatılabilir.

Çekim teknikleri, kurgusu lanet düzeyde iyi, hem de çok iyi, kurgu süper, hikaye de öyle lakin gel gör ki lanet bir film.


gülersen, bütün dünya seninle birlikte güler..ağlarsan tek başına ağlarsın...


ha tas ha kum tanesi;ikisi de suda batar


lanet olasıca film ya...

izlemeyeceğim bir daha seni... şaka len şaka

muhtemelen yani.


Cidden bilog ya da sen okuyucu, okuyorsan tabi; filmlerin üzerimde bırakmış olduğu sağanak yağış etkisi bir süre devam ediyor. Oldboy'u izlerken çatıya yağmur yağıyordu sanki, ıslanmaktan nefret ettiğim gibi, ıslanırken yürümekten hoşlandığım gibi bir duygu vardı çatı katımda.


Bir de Pilli Bebek var ya nasıl bir sestir o öyle, çatıma konuk oluyor ve bana söylüyor, Anlıyorum diyor. Yalnızım, adı yok, gecenin bu saatinde... dımdıdıdım tıs* tak. Yalnızlık görünmez Kaf Dağından, sam yeli eserken boş odandan... çalarsın kim bilir kimin aklından...


Eternal den bahsetmeyeceğim, sürekli izleyip de bu kadar kamyon çarpması sonucunda ortopedi servisinde bir bankta tek başıma oturuyormuşum, hasta bakıcı dahi benle ilgilenmiyormuş gibi bir hava esiyor çatımda.

Ama böyle şeyler filmlerde oluyor, beni böyle seven bir adam da bu filmde kaldı işte...


Hahaah!


Kal sağlıcakla, sesini çıkarma, uslu uslu oku tamam mı?




.



1 yorum:

7.oda dedi ki...

would you erase me...

eternal deyince aklıma hemen düşen soru..