18.09.2008

24



*



Geç yatıp, erken kalkınca (bu bana sık olmaz) zamanın kendisiyle ilgili bir derdi mi var diye düşünmeden edemiyor insan. Saat on ikiyi gösteriyor, zira delirmiş bu zaman, bana akşam yedi olmuş gibi geliyor.


Ağır, aksak işte; belki de saatin değil de, zaman tamircilerinini suçudur. Adamlar neyi tamir ettiklerini biliyorlar mı acaba, gel sen koskoca, zaman sayacını tamir et, küçük bir bankın ardında, elinde iş makinen, didin dur.


Vay anasını, negzel iş.


Kaygı, tasa, cız bız, insan yiyen çipura, kulüp rakı, fasıl rakı, Oğuz Atay, Hank, tik tak, mahalleden kız yakalamaca, ekmek arası balıkadam, özgün spastik hallerim, vs... Bunlar ne hatırlatıyor sana günlük?


Immmm.

Düşüneyim

Tabutta aduket.


Darttttttttt, yanlış cevap, öldün.


Özgü Namal ve Haluk Bilginer e ne oluyor, hatta Onur Ünlü ye, hımm göreceğiz bakalım.


Kırtasiye malzemelerinden kendini, gözlerini, hücrelerini alamayan ben, kaç saat o kalem kutusuna baktım ya! Ne işin olur senin onunla, sorsana bir kendine, a benim yarım akıllı kızım derdi annem. Ne yapıyorsun orada? Ne şanslı çocuklar var, farkında olmamaları üzücü. Bize de zamanında bunları demişlerdi ama benim DMO dan gelen kırmızı kalemlerim vardı, ağzım, yüzüm, parmaklarım hatta picamam bile aynı renk dolaşırdık. Kalem kutum işse tahtadandı, sürgülü gibi, of ne severdim. Acayip başka işlevleri olduğunu düşünüp, hiç bulamazdım. Çocuktuk işte.


Optimist yayınları kampanya yapmış, ı ıh bişi yok. Olsa zaten neden olsun ki.

Ne biçim kitaplar yayınlamışlar, hahahah. “Kazanmak İsteyenler İçin Yanıtlar” sorular onlardan sanırım, ne güzel sınav hem soru hem de yanıt. Kaç kişi okuyup da ne kazandı bana ondan bahsetsinler, gerçek yaşam öyküleri duymak istiyorum.


Ne sanıyor ki insanlar, yaşıyoruz ve bitiyor, daha çok kariyerin, evin, araban olunca tabutuna zafer madalyası mı iliştirecekler.


Hahah. Sahi duvardan atlayan tabutlar, heyet i rovaşata, biten sigara, koyulan yol, yarım kalan kalabalık, hepsinini sonunda biten hayat. İşte yanıt bu, bitiyor hayat. Ne kadar başarılı olduğun seni oyalama taktikleri sadece, hihihih.





Hiç yorum yok: