17.09.2008

22

*


Birazdan sıcak mercimek çorbasının yanında, Joan Baez dinleyecek olmam, beni çok heyecanlandırıyor. Tamam kabul ediyorum, heyecanlanacak bir şey değilmiş gibi görünse de, ben heyecanlanabilecek yetilerle donatıldım. Ve nelere heyecanlanmam gerektiğini bünyem kendisi önceden belirleyip, koordinatlarını giriyor, bana nokta atışı yapmak kalıyor, bakınız neys.


İzin için gerekli evrakları doldur, masama bırak dedi. Esasen bunu ben dedim de, sanki kendim oymuşum gibi düşünüp, öyle demiş olabilir miyim diye tekrar düşündüm ve hafta sonu yanındayım moncher.


İpekten bugün empüç maili geldi mi?

Gelmedi efendim, tamam adres defterine ulaşın.

Peki, efendim.


Müdür olmak harika bir duygu.

Kendini kandırmak ise daha da harika olanı.



Neyse ki hafta sonu, şahane bir kulak memesini öpmekten, daha keyifli olacak, ıyk. Ne iğrencim, hahaha. Evet.

Böyk

midem bulandı.





Özneye direk sen diye hitap edince o da bir afalladı, gizli özne kullanmak istemediğimi, ve diğer bütün şeyleri yüklenip gitmesini söyledim. Çıt yok. Bir özneye bu kadar açık olmak, tarihimde yok, gel gör ki bu özne çok başka.


Sağlıcakla.

Çatıdan bildireceğim.

Öperim.



Hiç yorum yok: