25.05.2012

*


en sevdiğim gezegen pülüton.
en sevdiğim çay lüpton örli grey ti
en sevdiğim renk fil dişi sahili rengi
en sevdiğim film woody allen filmleri
en sevdiğim müzik jeff buckley in ki
en sevdiğim insan ben
en sevdiğim bebek imge
en sevdiğim kitap mülksüzler
en sevdiğim kıyafet siyah hırkam


günlerdir, yıka, kurut, ütüle, yerleştir gibi kavramlarla iç içeyim, yeni bir eve taşınmanın telaşının yanında, işimin gereksiz kalabalığının da yorgunluğunu çekiyorum. Sonunda bitti diyebileceğim seviyeye ulaştım sanırım. Çok az diyeceğim işler ve olmasa da yaşayabileceğim ufak tefek gözüme hoş görünecek bir kaç değişiklik kaldı.

Önümüzdeki hafta sonu sınavlar var, haliyle çalışmadım, çalışmak da içimden gelmiyor, sanki sürekli bir değişiklik olacakmış telaşı var ruhumda, bir ayağım havada, titrek duruyorum. 

İnsanlar geliyor, kara yolları tabela değişikliği  tebliğ ediyor, patron içeride ızgara yiyor, akşam ki düğününü hazırlıkları bitmiş, hep hummalı bir çalışma olur ya kasabalarda,  bu aralar hep öyleyim.




Hiç yorum yok: