19.07.2010

*

yazık ya bana....

Niye mi?
Henüz bilmiyorum lakin canım çok sıkkın benim bilog, oyalama taktiklerine maruz kalmış gibi tuhaf bir hissel dürtüklenme yaşıyorum ve hiçbir şey yapasım hatta kılımı kıpırdatacak bir esintiye bile maruz kalmak istemiyorum.  

Öf neyse, soğudum sanırım.

Onun haricinde iyi gibiyiz işte, işler güçler, karpuz kabukları, denizler, fenerler ve saireler, her  bir şeyler, hiçbir şeyler, hep beraberler, sıcak işte.... çekilmiyor, Ramazan gelsin de diyorum mis gibi tatil yapayım azcık.... Birazcık ha! ne mütyiş değilmi? Kışa doğru yapacağım Tayland gezisi ki dah aönceden iptal etmiştik bu salak girpal enfeksiyonlardan dolayı, şimdi netleşti, gitmeden önce bir kaç ekipman olayına girmem, biraz para biriktirmem hatta büssürü bir kaç bir şey ama önce pasaportumu bulmam lazım, öf. 



.

Hiç yorum yok: