6.08.2009




*
çok olmuş asuaaaaaaağğ

geçen zaman diliminde, bol bol dilimlenmiş karpuz yedim, işim azgınlaştı, saçlarım turunçgil ailesinin sempatizanı oldu, bol bol fotoğraf çekemedim çünkü hava çok sıcak ve nemliydi ama bir babakale yoluna giderken bir yerlerde,- yani bilmiyorum neresi olduğunu- çokzel bulut dolu fotoğraflar çektim, üç kere boynum tutuldu sanırım, klimaya küfrettim sıcaklarda açtım, saçlarımı gökkuşağı gibi boyatmak istedim ama yapmadım, tırnaklarımın olduğu yerlerde çilekler çıktı kokladım, sonra aşık oldum, sonra geçti, belki de geçmedi ama ilgilenmedim, acıdım, büyüdüm, çok sıkıldım, kitap okudum, gondola bindim, rüzgar yuttum, lunaparkta Elvis çalsınlar diye dua ettim, kabul edilmedi, elime yıldız dövdürdüm, işimden yine nefret ettim, borçlarım hala bitmedi, arabanın vergisini ödemedim, nefes aldım hala daha alıyorum.


Sanırım bunlar ve benzeri şeyler yaptım.


.

Hiç yorum yok: