28.04.2009

189




.

Bana yeniden Cohen dinletmeyi başaran bu insana, yüreğimizden geçen en güzel düşlerimizi armağan ediyoruz. Kafamızı karıştırıyor olmasına da, şimdilik aldırış etmiyor gibi görünüyoruz; lakin içimizde yaşanan devinimlerden muaf tutuluyor muyduk, onu bilemiyoruz.



Biz bunları yazarken, sanırım o çoktan vaz geçti bizden...



Güzüm ü çok seviyoruz, sarıp, sarmalamak o naif telaşına kapılmak istiyoruz; Hülya'yı seviyordum zaten, şimdi daha da çok sevdim ve kendimi de çok tebrikledim, böyle güzel insanlara ulaştırdığı için sana şükür, oldu mu? Özlem var bi de, kendisi çok sevdiğim bi jelibon gibi; sanki sıkıp, sıkıp yemek istiyorum. O kadar da arızalı tepkilerim var, sevdiklerime....



Cohen'i kapıyoruz, usulca; uzun zamandır dinlemeyi unutmuş olduğumuz Shivaree nin cüretkar sesine kendimizi bırakıyoruz. iyi geliyor. Ya da geldiğini sanıp, gülümsüyoruz ciğerlerimize. Sevince ciğeriyle seven adam var mıdır. Varsa bile, bundan bize ne ki...


Neyse ki, insan bir yerde kendisi belirliyor hız sınırını, hani bilmediğin pek çok galakside hız sınırı olmaması da şa'ane bir şey bilogum. Üf, neyse;içimden yazmak gelmişti, şimdi bir şey istemiyor.



Sana da hep böyle hallerim denk geliyor ya, inan ben yapmıyorum.



.







Hiç yorum yok: