9.12.2008

132




tutamadığım ne varsa havalanıyor, zaten tutamamışım ki; ne kadar acıklı söylüyor o ince sesli kadın, yazık bana, nasıl dinliyorum ki bu kadını?

İnan bilmiyorum, bilmek dahi istemeyip, bayramımızın üçüncü gününü bekliyorum. Beynimize hindistan cevizi şenliği yaşatacağız. İki kadehte biten şeftali şaraplarına son verilmeli, daha büyük şeftali şarabı şişeleri yapılıp, halka dağıtılmalı, kömürden daha anlamlı değil mi bilog sence de; neyse, bi kısım şarap içmediğinden şanssız işte, ben hep şanslı tarafa bilet alanlardandım. Hahaha.
Komik bu ya!

Şimdi Göksu çatıda, aylardan Kasım'la yazışıyor, ben günlük bulmaca dolduruyorum; içimin bir yerleri boğuluyor, isyanı bastırıyoruz, ele başını dar ağacına yolluyoruz, içimde cunta devrimi, botlarımda papatyalar, ben el sallıyorum içimde ne varsa, kaldırıp koyuyorum, yoruldum yahu bilog.


Kimseleri görmek için hazır değilim, hazır olmak için uğraşmıyorum, kimseleri görmek dahi anlamında ki -de yi ayrı yazmıyorum. Ben bugün hiçbir şey istemiyorum bilog, lakin yarın ne olacak bilmiyorum.

Şimdilik böyle, ben sarhoşken hep sana denk geliyorum ya! Çok abarttığımı ayılırken anlamıyorum, bunları yazıyorum ki; bileyim de bir daha yapmayayım.

Usanmalarıma bir kadeh daha, kafi geldi saki; hadi beni yatağa zıplat.

Hop.
İyi geceler, yanlışlıkla burayı okuyan sizler.

1 yorum:

anginapektoris dedi ki...

yazdıklarına cevaben.... ya da kalan, kalacak
sorulara cevaben...
tekrarlamak istiyorum: samimiyetimi sürdürerek yazıyorum, bunu da.
endişe, pişmanlık gereksiz aslında. zira, ada'nın en tepesine çıkışın nedeni
de; çıkardığın çığlığın nedeni de; seni
anlayan, anlayabilen, görebilen biri olduğunu düşün(me/n)mdi,gerçeklik aşırılıklarımızın, ölçüsüzlüklerimizin ve dengesizliklerimizin bir
eseridir aslında;tek eksik kendimize ait
gerçekliği dile getirmek için gerekli olan zaman aralığına/kabul alanına sahip olmamamız..
zamanın bir ucu ile diğer ucu... ve böylesi bir gerçekliği anlatmak, dile
getirmek isteyebileceğim biri olduğunu da düşünmedim değil-:)

BAHAR ERKEN GELECEK BU YIL ama bol yağmur bekle:)

sevgiler...