9.11.2008

98



Bugün çok keyifliydi, sonrasında canımı sıkan işsel olaylar oldu lakin eve gelince hiçbişi kalmaması en bir güzeli bilogum. Çok tatlı yemek istiyor canım, yerli yersiz öyle böyle değil; bir tuhaf; fütursuz ve şımarıkça istekler bunlar, yarından itibaren bir düzene sokmayı düşünüyorum.

Dün bizimkilerin ısrarları üzerine Mustafa ya gittik; gitmez olaydık, ben bazen kızdığımda Tayyip derim, hani sen kurucuna neden Mustafa diye hitap ediyorsun anlayamadım ki gerçek adı Kemal'dir. Pek çok yazışmasını Kemal diye yapmış, ki kendi tercihi de Atatürk denilmesidir, Mustafa diye hitap şekli bence çok alaycı bir yaklaşım, olmamış; kendi fikrim. Ve bu adama para kazandırdığımıza da kızdım. nereden, nereye getirmiş üstelik kaç yılda yapmış bunları, çok dahice lakin sen kalk üstelik de böyle acayip bir dönemde akıllarda kalınacak iyi bir imaj oluşturmaya çalışmış birileri için, çok iş birlikçi yaklaşım bunlar, ama ne yazık ki zor. Komik olanıysa kimse osuna busana bakmadan kabul edip, baş tacı yaptığı bu dehayı, biz yerin dibine batırıyoruz. Hem de ne imkanlar sunuyorlar insanlara, anlamış değilim, Gelibolu' da bu kadar çok izlenmişti, edilmişti, Anzaklar için üzülmüştü nerdeyse bütün millet. E o Anzaklar'ın bu topraklarda ne işi vardı, tek unutulan buydu sanırım, komedi bu oyunlar yahu, bizim milletimiz daha okumamaya devam ederse, kulaktan duyduğu şeylere inanırsa ve her verileni akıl süzgecinden geçirmeden alırsa müstahak kardeşim bize her şey, acayip uyuz oldum şimdi de yazarken bak. Aptal herifler.


hani öyle bir liderin zaten yalnız olma durumu, içki içmesi çok olağan da, vurgusu üstelik de bu kadar vurgulanması, yaptığı onca şeyin yanında, nebleyim; yok işte çok müstahak bizim gibilere, ne verseler hopp, alıyoruz; kim bilir kaç sattı bilet, para kazandırdığıma lanet ediyorum.

İzlememek lazım kardeşim, tirajını arttırmayacaksın, bok var gibi izledik, Mustafa mış pöh!

neyse böyle işte bilog, bu konuyla ilgili yeniden yazacağımdır. Şu an yazarken dahi uyuz oldum. Ve sinirlendim.



Hiç yorum yok: