8.11.2008

95



Şimdi Fanfa'ya başlamanın ağır heyecanının yanında, aynı keyfi alamayacağımın endişesi ve aynı dili okumanın sevinci var içlerimde bir yerlerde.

Karanlık olalı çok oldu, karanlık erkene çekildiğinden beri geceleri bana kalan benle, esasen ne kadar güzel zaman geçirdiğimi yeni fark etmiyordum, zira hatta Ziyayla beraber bir kaç gün çok sıkılmıştık, doğruydu; lakin elimizden, gözümüzden, dizimizden sakındığımız hiçbir şey yoktu. Kalk Ziya bir tek daha atayım en iyisi. evet canım ona buz alıyoruz, su öylece ılık kalsın, içmesem de ılık suyun orda olduğunu bilmek, elimi uzattığımda boğazımdan klavuzsuz güvenli geçeceğini bilmek dahi yeterliydi şu an için.

Yeterli olmayan ne vardı, esasen çok şey de; ne ben ne de Ziya bunları düşünmek istemiyorduk. Adam yine güzel başladı romana, seviyorum. Okuyun diyorum; lakin kıskanıyorum. Yine de okuyun.

Ansızın Chris Cornell'in sesini duymak gibi değil miydi zaman, oysa bakıyordum da çoğu sanatçı kilise korosundan yetme, bizde camilerde bırak bir sanatçıyı, adam bile yetiştiği nadir esasen. cami korosu peh! ne komik yahu bilog, hahah!

Şiirden hazzetmesem de, bir şairin ne kadar güzel roman yazdığını Bedirhan'dan sonra öğrenmiş olmama yazık diyorum, Juan'ı sarıp, sarmalıyorum. Gece düşüyor gölgeme, uzadıkça uzuyor, sonra güneş; hava ne sıcak, ne soğuk; tam fotoğraflık zamanlar. Wave goodbyeeeeeeee.

Uykum da var, uyumak da istemiyorum. İndie musikiler bitsin de istemiyorum. Sabaha kadar sen, ben, indie bir de Fanfa olsun; konuşmasak da olur. Bir nefes daha, bir daha, birkiüç; tıp.

Sonra zamanın birinde çok ağladığımı hatırlıyorum, araba kullanıyorum ağlıyorum, nasıl istiyorum denize doğru kırmayı direksiyonu sonrası selametle; yok anlık oluyor, koku gibi birden çalınıyor burnuma, kurtulmam uzun sürüyor. Bazen yazmasam heralde çıldırırdım diyorum; bazen de kelimelerin yerini fotoğraf alıyor. bazense hiçbir şey kafi değil, biraz daha alayım canım o şaraptan, tamam kafi; bunun gibi olmuyor. Ama bazı zaman oluveriyor ki, işte bazzamanlı hüzne eş değer iç açılar filan, içim çekiliyor, daralıyorum, ruhumu serbest bırakmak istiyorum. Yapamıyorum.




2 yorum:

canephora dedi ki...

bugün hafta sonu olmasına rağmen erken kalktım genede tek fark küfür etmeden uyanışım bide karkar kalkmaz neçok özledim dedim asunun çatıkatını(((=duş falan aldım en ılıından karr verdim mor ceketimi giyip dışarı çıktım havadö görsen nasıl müsait mor cekete((=bukadarmı özlenir bi süpürgeli cadı...

Asuman Unsal dedi ki...

sen bi gel Azeri len
çatı ooo film yuvası olmadı kafe kanyak kokuları, olmadı musiki dım dııdm tıs tık,
bakarsın en güzel fotoğraflarımı çekereim yine, yeniden

osladım
sen gel de bi

hehe süfer olacak