13.11.2008

105





Yoğun bir gündü, geç kaldım; sabah çok işim vardı, geç diyebileceğimiz bir saatte yatmış olmalıydım, diğerlerine göre lakin, bana göre o kadar geç değildi, sabah sadece uyanırken gece daha erken yatmam gerektiğine dair telkinlerle uyanıyorum. Sonrasında unutulacağı ve uygulanma ihtimalinin çok düşük olunacağı baştan kabul edilerek; buna dair ne gereksiz şey yazdım değil mi bilogum; hiç uyarı sistemin de yok ki bu konuda, cümle arası bir durdursun falan.


Neyse passsım; ah passsım negzel sohbetti, negzel, negzellerdi, o kavrukluğun vermiş olduğu dirilikten olsa gerek, hani mahzunduk, belki de mağdur hahha hani nasıl bir yakınlık kurduysam, inan şimdi önemi yok, önemi olan güzel olmasıydı. Temmuzdu, ahulu bakışlarımıza değen ahududulu pastalarımıza eşlik eden her uzvumuzun, iç yerlerimize nüfusu gibiydi ve motordu; ve güzel tebessümler.


Allam negzel insanlardık, gene kibrimiz mi “ıyk,mıyk,civk” derken, ay nasıl görüyoruz ki biz kendimizi böyle derken, buna; ittirilip de duvar ardında bırakılmış olmanın, bizim değil de insanlığın ayıbı olduğunda hem fikirselleşip, şen kahkahalarımızla yaslamıştık alınlarımızı secdelerimize.


Neyse passanımcıım şa'ane çifte kavrulmuş lokum misali şekerim.


Ay banuplemi de özledim, lakin yok kendisi, bunu hanesine yazıyoruz cicim, unutturma.


Nelerden demler almış da savuruşlarımız aynı yöneydi, haha pek keyifliyim yahu bilog, gece kötü yattığımı biliyorum, lakin güzel uyandım, hava güneşli aynı zamanda soğuktu, güzel bir toplantı yapmıştık, lakin birazdan evime doğru yollanacaktım, süt almayı unutmayayım, puding yapacağız, yarın şehir dışında olacağım, Pazar günü erken geleceğim fakat güzel fotoğraflar çekmeyi planlıyorum. Bakalım göreceğiz cicim.


Sonrasında, pilili ve benekli eteğim çok şa'ane ve üstelik de cepleri var, oy oy çokzel. Saçlarımda bu sefer şeker kız candy gibi oldu, yanaklarımda soğuktan pembeleşti, ay aynadaki bana baktım bi, attım kahkahayı, az önce biten çizgi filmden fırlamış bir çizgi kahraman gibiydim, ama değerimi kim bilebilir ki kuzum, benden başka; ne yapalım; yalpalana yalpalana sevelim kendimizi, daha da

hahah daha da...


Aaaa Cihan ile çok az görüşebildik. Neyse akşam görüşürüz artık.


Öptüm şeker.


Yeni makinem cillop.


Özgür e de gitti makine, işalla beğenir; bakalım. Beğenmezse keyfi bilir kardeşim bana ne Ziya, dey mi? Hahahah. Yok Ziya seviyoruz kendisini, biliyorsun sevdikleri için bir şeyler yapmaya, etmeye çabalayan benim gibi insanlara, insanlık ah yazık ne iyi insan tüh, tüh gibi bakıyor, hahahah. Ama bu neyi değiştiriyor, hahah inanamayacağın kadar insanım, çok fazla geliyor değil mi, inanmak istemiyor bazen insan, dünya nın pis işleri nüfuz etse de temiz kalabilmiş insanlık adına, sevdiğim bi kaç kişi var zaten, onların da başına bir şey gelirse saçma sapan şeyleriniz yüzünden yakarım ben bu dünyayı. Gece pelerinini gönül rahatlığıyla çıkarıp da uyuyabilen tüm kahramanlarımız için söylüyor, kim söylüyor. Bilmem ki, herkes trackine, baş baş. Ay ne uzun be okuma en iyisi...


2 yorum:

029 olarak dedi ki...

makineyi beğendim sonra. ama bir de daha şimdi çekicemden sonra beğenicem. ondan sonra başka türlü ayarlar mayarlar deneyip de beğenicem. bu böyle gidicek. planlarım bu yönde inşallah bakalım.

Asuman Unsal dedi ki...

banuplemm (:


heheh kendini geliştirince de özgürümm
bilyon diğeri hazır
sanat adına ne varsa
hahah
plan defteri de yollıçam sana
meb bakanlığından,
meşaleli, kitaplı
felan
fiyakalı planlık,