28.10.2008

84



Bu cep kanyağı çarptı sanırım beni, Asusays in açılışı yarın tüm yurtta törenlerle kutlanacak, ben katılamayacağımı bildiriyorum şimdiden…



Şu finans-kapital çökse de takas yöntemine geçiş yapsak, olmadı patates baskı, ip baskı, sürrealist çalışmalar bunlar bilog. Kafe kanyak ve sigara dumanı üçlüsünün yerini hangi sanat tutabilir ki, ahh Jeff de söylüyor, mırıl, mırıl. Daha ne olsun be gözünü sevdiğimin bilogu.



Çok uykum geldi, saçlarım uzadı minimosss saçı olamıyor, dev gibi bişi oluyor, uff Güliver Topuzu cüce Asua da gibiyim, hava bir sıcak, bir soğuk, şebelek oldum, arabanın bagajı şinoyker takımdan, kayak takımına kadar her zorlu mevsim şartına göre hazır.



Çok üşüdüm mesela bugün, ama yurdumun Kuzey Ege sinde denize giren bir balıkinsan sürüsü vardı, onlara baktıkça gözlerim yandı tuzdan, sırılsıklam oldum, üşüdüm ulan.



Odam karman, çorman; yazlıklar ve kışlıkları ayırırken hepsi birbirine karıştı, şimdi çık çıkabilirsen, lojistik anne desteği lazım çatıya. Bu iş beni aşar gibi şimdilik ya da başımla birlikte onlarda dönüyor, bütün mevsimler etrafımda dönüyor gibi,hahahah



Komik oluyor.



Aklıma sürüyle şey geliyor, sürü takipçisi alacağım aklıma bir tane, ben yoruldum, hangi sürünün peşinden gideceğime karar veremiyorum, sürüler kaçıyor. Eski zamanlarımın birinde Terelelli Pictures a ne gülerdim, hahah Dandoldenyus Adventures; havada uçan makas sürüleri vardı. Yakalanınca kötü yapıyorlardı. Negzel eski zamanların biriydi, o zamanlar; her şey eskiden yerli yerindeydi, şimdi bu zamanlarda eskiyince öyle olacak biliyorum, bir kurtulsak da şu zamandan, her şey yerli yerine geçse…



Şimdiki zamanla ilgili sorunlarımız olabilir ama di li geçmişlerimizi seviyoruz.



Dey mi bilog.

Uyumazsam yeniden yazacağım.

Bekle sen beni, uyuma sakın. Mesaidesin bu kapatma günlerinde çok yattın.



Şimdi salıksın, olmaz öyle.

Hiç yorum yok: