23.10.2008

76

Gece gene geç yattım, bilgisayarın başında yediğim susamlı çubuk krakerlerin, susamlarını üzerime döktüm. Yarım saat yere dökülmesinler diye öyle durdum, nefes dahi almadım bilog, sonra Züğlen konuşurken hepsi dökülmüş, neyse bari uyuyayım dedim, odam çatı katında lakin, karıncalar sevinçle çıkıyorlar odama, susam tanelerinden eser yok, Birkaç daha karınca yolu filan, ama çok zevkli onları izlemek, anneme söylesem çoktan öleceklerdi. Bana dua etmeleri lazım.


Sonra bugün çirkinlik kompleksine girdim, esasen bu kompleks değil de, kötü hissetmek diyelim, geçer belki birazdan bir şeyim kalmaz, değil mi bilog? Aynaya baktığım göz bile yamuk gibi hahah.


Bugün hiç kitap okumadım, riydırımdan da bir kaç bilog okudum, sonra yine aynı işte, feyspukta fotoğraflara bakmak ne keyifli yahu, dedim mi daha önceden, bilmem demişimdir ya da dememişimdir, işte sonuç değişmiyor.


Ruh çirkin olunca, aynaya baktığında da değişen bir şey olmuyor, ruhum çirkin bugün .


Esasen biri geldi, bir şeyler konuştuk sonra gitti; o gittiğinden beridir, boğuluyor gibiyim. Ruhumu kirletti sanırım, pis şey nolçak! Ruhuma çöp dökmeyin, yazdıracağım. Şimdi saat 19 ve ben evime gidiyorum, evden görüşürüz bilog, anneme bir sarılayım geçsin, gitsin üzerimdekiler.



Hiç yorum yok: