16.10.2008

61

Bugün Banu doğduğu için midir, nedir; güzel gidiyor şimdilik, beni beklediğini biliyorum, en yakın zamanda yanındayım, yaşanılası kılınan hayat biz varız diye güzel * o *


Çok erken uyandım, fotoğraf çekecek bir yerler buldum sanırım, bakacağım az evvel, sadıç uyuma kalk artık, havuza düşsem şimdi çivileme olmayacak, su sıçrayacak filan, soğukta.




Önümüzdeki hafta sonu Fato geleceğim yanına dedi, gel tabi dedim, sabahtan konuştuk da az, hani kızsak da değişen ne var ki, hiçbir şey, o yüzden manasızlaşıyor; her yaptığımızı, ihtiyaçlarımızdan ya da gerek duyduğumuzdan dolayı yaptığımızı düşünüp, öfkeyi ve siniri çıkarıyoruz hayatımızdan,

insanoğlu sonuçta hep bir şeyler yapıyor, ama neyi, nasıl yaşayacağımız bizim tercihlerimiz, işte sonuç şudur ki, önce kendimi yakacağım. Hahahaha! Negzel sonuçlar çıkarıyorum...


Neyse nerede kalmıştım bilog, Fato bir arkadaşımı daha getireceğim dedi, Olur dedim, çok aşıkmış ve perişanmış, yükseğimi yeni yapmıştım, tüm akademik bilgilerimi paylaşıp, sarıp, sarmalayıp gönderebilirdik kendisini, lakin kız bunu terk etmiş, gizemin bitti artık bende demiş, ne kızlar var ya, arkadaşımızda yanıp, tutuşurken nefessiz kalıyormuş, denk gelememek böyle arkadaşlarla üzücü, ama bir takım kızlar var, hahah güzel insanların canlarını yakan, zuzaydan uçuracağım hepsini, umarım hepimize iyi gelecek bir buluşma olur, zira ben her daim eğleniyorum da...


Neyse işte....


Şuna bakar mısınız, heheheh!



negzel bişisin ya!






Hiç yorum yok: